>

"pleasing peter"

hej mattias här! tyckte bloggen behövde ett inlägg, bloggerskorna är så sega :) förutom fanny då, kan inte säga annat än att på hennes sida verkar det ju nästan gå galant!
vi har chillat på skolan, jag har lirat latin med folk osså efter skolan va jag o katarina o några fler och övade lovsång, det va fett! och för mig imorrn blir det en skum blandning med jazz på skolan, och dödsdisco-rep med AWFAM på kvällen, tagga det!
i övrigt, AWFAM hade sjukt bra gig i helgen på STAND UP AND SCREAM, vi har lagt upp en full set-video med hela giget, OCH vi nådde idag 500 fans på facebook! woooooooooo jag är glad
jag vet att jag är cool ni behöver inte tjata



Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: