>

tjobre peace jao

Idag var jag hemma från skolan. Hade ingen motivation till att ens kliva upp ur sängen med tanke på allt och det är inte något jag delar med allmänheten, sry guys.

Förövrigt då, hur mår jag? skit. men det löser sig, det ska det nog göra. Försöker fly så jag tvingar nästan min mor att åka utomlands med mig, kommer tillbaka till den där punkten när jag lyckats förhoppningsvis. Käkar kladdkaka som om världen skulle gå under imorgon. Jag menar, whats the point med att vara nyttig, man kan ju fan dö närsomhelst. jag kan vara död när ni läser detta, en meteor har kanske kraschat ner från den öppna himmlen.
So long, hong kong bitches.
lite random bara...
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: