>

sur

hei bebisar
ja. det är fan slask-varning ute. Och om ngra timmar ska jag bege mig mot staden för att äta kinamat (det absolut bästa som finns i matväg och livet, bättre än kärlek, juste. indisk mat är också too good to beeee truuee!!)
menmen, jag vaknade nyss av att min kära syster skrek att jag sover som en jvla älg. men hallå, jag växer ju! Bara för att jag är en decimeter längre än henne :o pwned! Ne. nu ska jag äta frukost. vadå, asså jag fattar inte varför det heter fru-kost? wazzup with that, varför inte man-kost? mycket finare. puss hejdå. ska sluta flumma. snart. i nästa liv. ps. sjukt snygg jag är på morgonen............................
ciao
PISSED OF; KOMMENTERA ERA BÖGAR!!!!!!!!1!1!!!!1!
Postad i: fanny Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: FannyD

jag har kommenterat as mycket. PLUS PÅÄNG TILL MIG (maria baranda style)

2011-03-11 @ 13:56:13
URL: http://fannieed.blogg.se/
Postat av: fanny

HAHAHAHAAHAA ÄLSKLING DU ÄGER du är den enda som läser typ AHHAHAHAHAHA

2011-03-11 @ 14:04:34
Postat av: Anonym

I'm a cheep hurr durr

2011-03-11 @ 16:36:59
Postat av: din syster

kallar du 13:43 morgon? herregud kvinna! hahaha

2011-03-14 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: