>

svar på tal

Fråga: Vars har du köpt convers tröjan du hade på dig,och hur mycke kosta den?:)
Svar: Hej anonyma människa!
tröjan köpte jag i turkiet för drygt 300 spänn, på såndär läskig marknad..jag har googlat runt lite men hittar barafulare versioner för cirkus 800 kr.. men om du verkligen vill ha en så åk utomlands eller beställ av ngn bekant som ska utomlands. För att nämna är tröjan huur skön som helst! Puss!

Om det är någon annan som har en fråga är det baaaara att fråga på så svarar vi/jag sen i nästa inlägg

Haha och alla haters, jag är fan inte wannabe ngn, jag är original i lyxförpackning, ägd!<3


Postad i: fanny Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: LOLOLOLOLOL

du har jättevackra ögon!

man försvinner typ in i dom på nå sätt och man ba: åhhhh va fin du är

2011-06-06 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: