>

jag fattar haters gonna hate

tja alla readers
igår var en jääävligt lång dag. (lovar att lägga ut en bildbomb sen)
jag vaknade typ ... en halvtimme innan jag skulle fara, men jag hann med allt ändå för jag är pro. På dagen var jag i skolan med mina fina klasskamrater och sjöng kör. Vi kollade på alla studenter som sprang ut, så jävla lyckliga alla var, jag fick serrii rysningar. Om två år kommer jag gråta sönder.......................

Sedan drog jag hem, sov, och åt middag med min familj, sen tillbaka in till stan för att leka med världens bästa människor och kolla på band + tivoli (heheh)
Jag peter och andrea hade det också mysigt för vi är awesome minus myggen.

På tal om andrea. så är hon den sötaste flickan som finns på denna jord.
Hon finns alltid där för en och bryr sig om alla, hon vill att folk i hennes närhet ska må bra.
Du är så fin kära vän, te amo.


//fanny
 standard
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: