>

Hej igen!

Hej alla kära läsare. Jag är nu tillbaka på svensk mark. Det har verkligen varit skönt att vara borta från allt men jag har saknat vissa vänner otroligt mycket! Kommande veckor kommer ni nog peppras med bilder från turkiet från min sida men det får ni stå ut med, för bloggen äger.

Är förövrigt stolt över mina bloggkompanjoner som bloggat, lisa startade tillochmed en omröstning .. om paj. paj suger.

Idag har jag varit med mina fina vänner Lisa och Mattias, vi fikade i sf-parken och chillade omkring, väldigt trevligt. Efter det mötte jag upp min bby, vi åt på Taj Mahal så nu är jag tjock, love <3







 världens finaste.

so long bitches, uppdaterar med bilder eller.. ngt annat kul ikv, förövrigt, kommentera eller varför inte delta i lisas omröstning?;]] puss / ninjagirl
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: