>

gårdagen i bilder

Idag har jag haft två prov, sångprov. det gick faktiskt väldigt bra med tanke på att jag höll på att spy.
matteprovet gick dock åt helvette.. Jag har iallafall fått några mvg;n än så länge, bland annat i kör, svenska och datakunskap, score!
Taggar inte plugga hela kvällen, men det är absolut det sista jag pluggar innan 1an är slut. Är dessutom ledig på måndag, fotbollsturnering på tisdag + bal, mys med klassen troligen och sist men inte minst skolavslutning på torsdag. ska bli g-rymt. om precis en vecka har jag gått ut 1a året på gymnasiet. Jag kommer ihåg den första dagen så väl, precis allt! Och jag tycker verkligen om klassen jättemycket och jag har fått så bra vänner jag skulle kunna dö för. Men det är en annan historia, nu tycker jag ni ska kolla på lite bilder från igår från lisas kamera. Puss, kommentera eller något kul. snopp!
btw, andrea är fett bäst och sötast!
'
'
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: