>

bildbrist

idag har jag gått flera äckel-kilometer fram och tillbaka och träffat på ett peddo, tur man är snabb på att springa.
jag är fett sur. allt jag vill göra krockar med något annat. som nu på fredag, jag villlllll till robertsfors på middag men det krockar med rebeccas födelsedagsfirande. så fett deprimerande. aja, skolavslutning imorgon, kommer nog gråta men ja, spilleroll jag har ändå inget smink att oroa mig för, hah!
peter har förövrigt lovat mig att bjuda på middag, vi får väl se hur det blir med det ;] (göre annars dödar jag dig)
Nu ska jag duscha, äta, fixa allt för imorgon sen ska jag tamefan sova, vi hörs ikväll eller imorgon när jag kommit hem till pappa på natten............. för det är fan saf.. men det får ni höra om då, kyss<3
stek bild från turkland
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: