>

Panik.

Allmänt mycket panik i min skalle. Vi har inget internet så att jag kan inte uppdatera bloggen. Jag läste Fannys fina inlägg och fick panik. Shiit vad mycket jag saknar Lisa och Fanny. Liksom, alla flingor är inte i paketet. Får bara sinne på allt detta. JAG VILL TRÄFFA KVINNORNA NU!! Jag har förresten blivit blond. Hihi. Ja du, det är kanske bra. Jag visar er sen hur jag ser ut i mitt nya jag. Har inga bilder nu. Det är inte min dator jag sitter vid. Måste dra. Buhhuuuu orkar inte.

Ibland önskar man att allt inte var så krångligt och att allt bara skulle funka.
Postad i: katarina Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anton

"alla flingor är inte i paketet" Det tyckte jag var roligt :)

2011-07-07 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: