>

mf

Ikväll är det "John tucker must die" på tv, ska se den trots att jag har sett den 3 gånger denna vecka..
Annars då? Skulle egentligen till Ikea, men jag har legat hemma.. sjuk. Så jävulst (ursäkta språket) ont i hela kroppen och somnar hela tiden.. Det känns så konstigt i kroppen just nu, precis som de dagarna då jag blev sjuk förra året, allt snurrar, har hög feber och en oro över hela psyket. Usch.

Kändes förjävligt innan men det började bli lite bättre nu min vän. För om jag tappat fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen. / Timbuktu
Fast ne..

Mamma köpte glass åt mig men glömde det på parkeringen. Smart där. Får plåga mig själv på något annat sätt.

 
höhö en bild jag tagit och en text jag skrivit på.

Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: