>

Världens coolaste snubbe

Första gången jag såg denne unge man trodde jag kort och gott att jag hamnat i himmelen. Men jag hade bara hamnat i ett klassrum på Midgård. Isac Enetjärn får de flesta brudarna att dregla och de gröna ögonen tränger igenom vilken själ som helst. Nu när tiden gått vet jag att han är lika fin på insidan som på utsidan, humorn är alltid på topp och han lyser upp den molnigaste dagen med det smittande leendet.

Att pojken ser ut som en snyggare version av björn gustafsson äre ingen tvekan om och hans sköna kommentarer är inte att leka med. En grej jag minns som vi gjort tillsammans var när vi rullade runt på golvet på ovanpå varandra på danslektionen.. HHAHHAHAHA seriöst vi var typ sjukt bra.. ;]

Isac är bra på allt:

♥ Han kan lösa rubiks kub jättesnabbt.
♥ Han imponerade på vår danslärare med en graciös balettkoregrafi
♥ Har en framtid som skådespelare
♥ Sjukligt skillad på att spela gura och sjunger superfint!
♥ Kan allt om fåglar eftersom han gillar...fåglar.. och att spana på dem..
♥ Är en riktigt framgångsrik friidrottare

Isac förtjänar definitivt en plats som en goding på Midgård. Du är fett älskad dude:*



Puss / Din puckade vän Fanny






Postad i: midgårds godbitar Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Izze

Tack Fanny! Du är nog den snällaste som finns :D

jag blev lite röd om kinden nu:]

2011-01-04 @ 15:07:46
Postat av: lisas kusin klara

Vilken drömkille!

2011-01-04 @ 18:47:23
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: fanny

han är mannen..myten..legenden <3

2011-01-04 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: