>

secret

vet ni vad. Inget mer tjat om att vara sjuk! Nu är det fredag = fest! (jag har varit utan cola i en vecka nu exakt.. gråter lite) Festen är hos mig.. och jag ska festa själv i pyjamas! <3

Och ingen söt bloggläsare har kommit hem till mig med donken mat heller.. börjar bli besviken på mänskligheten.. Inte ens en snygg kille på en vit häst. SUCK.

Ikväll blir det att ligga hemma tror jag, se en bra film och dricka cola..

JUSTE, JAG HAR GODA NYHETER, EN LITEN HEMLIGHET! TACK VARE MATTIAS ÄR DET IAF,

 Bildbrist.. måste ut och fota snart..
Postad i: fanny Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: en kille

Älskar dig så underbart mycket att det gör ont att se dig ledsen. Du har varit den som gjort mig glad i alla lägen, skönaste skrattet, skönaste personligheten och bara en helt skit fin pang brud i förklädnad atm. But it allways comes to an end.. Xo Xo

2011-01-28 @ 18:11:04
Postat av: Anonym

asså vem har skrivit detta? jag blir seriöst rädd..

2011-01-28 @ 18:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: