>

little miss sunshine

chaaaaa..orkar inte hur fucked up designen blev men ska be min fina syster försöka hjälpa mig sen<3

annars då? Jooo tänkte bjuda på ett videoinlägg imorgon, WOHOOOO! Skriiiiv vad ni vill jag ska ta upp, ngt speciellt ämne kanske?

Imorgon ska jag träffa min kära kusin och sen ska vi äta mat. Efter det blir det bio med lite kompisar för att fira min vän Fanny som fyller 17 bast! grattis grattis grattiiiiiiis! <3

Har just sprättat årets första chips påse och korkat upp den första colaflaskan, life is good!

 EHm. jag gillar bål.
Postad i: fanny Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: sarrriss <3

snacka om killar på videoinlägget :D det sku va grymt kul att lyssna på <3

2011-01-02 @ 23:27:23
Postat av: Nicole

DAmpbarn ;) Berätta varför du hatar småbarn? ;)

2011-01-03 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: