>

let me se what spring is like on jupiter and mars

Hej alla fans.
Jag längtar något oerhört till våren. Har förövrigt tänkt beställa en jetefin longboard så det blir super! Tänk att bara glida ner på stan (när jag är hos pappa vill säga, vem fan vill rulla omkring 3 mil?) och typ köpa en glass.. eller i mitt fall, rullpizza...

Idag ska jag göra klart lite läxor.. fast jag orkar inte men ibland måste man, tur jag har cola!

Saker ni kanske inte visste om mig;

Jag ser korkad ut, men jag är faktiskt ganska smart ibland, hade 11 mvg;n i 9:an.
Jag älskar att sitta och redigera bilder, men jag suger på photoshop så jag är ganska kass..
Jag har dansat ända sedan jag var 9 bast men jag fick sluta för cirkus ett år sedan eftersom jag blev sjuk:(
Jag har alltid varit kass på musik, däeför brukar jag garva när jag tänker efter att jag går just det programmet...
Jag älskar skräpmat (inteok jag vet) blir hög av cola och brukar dricka smält smör...
Jag är allergisk mot players, kiwi, avokado och mjölk!
Jag brukar åka vattenskidor på sommaren
Jag är jätteblyg ibland för folk jag inte känner, men ibland är jag jätteframåt, sjukt..
Jag tycker 360 dagar om året att jag är den fulaste varelsen på denna planet.

Heheehehehehehehehe vill ni veta något annat kan ni ju fråga? :)
kyss

Postad i: fanny Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: r

ditt kisok mååååångo. om du såg dig själv med mina ögon så är ful det sista du skulle säga.

2011-01-10 @ 14:44:29
Postat av: Jenny

Tack Fanny, men det är du som är vacker! <3

2011-01-10 @ 18:55:19
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: