>

kapish

Snön blåser ner från taken och det är så himla vitt ute. Jag kommer ihåg när första snön föll förra året, jag och klassen satt på en körlektion och sjöng en massa jullåtar. Det var mysigt, i en timme. Sen blev jag arg. VAFAN LIKSOM? fuck it! VAR ÄR SOMMARN? Tänk att gå med brunbrända ben, en fin sommarklänning som sveper kring benen och en smoothie from waynes i den ena handen. hur soft? Jag är så sjukt less och hatar vintern. När jag blir stor ska jag bli antingen astronaut, prinsessa eller guldmedaljör och flytta till LA med min underbara man!

Ne nu ska jag sluta whinea.

fast ne. fast jo.

Ikväll ska jag till pappa för jag glmde min dator där igår.. Och vi har ju sovmorgon til 10 i 10 imorgon så det blir bra osv osv osv. Pusspuss alla bebisar. Tänkte svara på frågestunden de frågor som är riktade till mig ikväll kanske. SÅ, sista chansen bitches! kapish <3

Detta är då jag för er som inte ser det.
Postad i: fanny Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: FannieeD

Fannu, kan du inte tänka dig att ta 5an som går 9.18 imrn med miggggggggG?

Hahah nu kommenterar jag. Fett onödigt O S V. Blub

2011-01-16 @ 21:04:25
URL: http://fannieed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: