>

girls girls girls

Självklart är ju tjejer bättre än killar (heheheheheh sorry boys) men det finns ju nackdelar...

1. Man kan inte stå upp och kissa. Jag försökte en sen sommarnatt på en äng. Det är omöjligt och jag tänker inte gå in mer på detaljer hur det slutade.

2. Smink.. Fast, jag sminkar mig aldrig, jag är naturligt het (edit;läs LAT!)

3. BH. Hur jkla obekvämt är det egentligen? Helt galet ju, såååå skönt när man får ta av den på kvällen, shit asså.
4. Att vara rädd varje gång man ska gå ut själv på kvällarna, rädd för att bli antastad/våldtagen... :((

5. Att om någon tjej skulle ha hållt på med "för många" killar så tycker folk att det är helt okej att kalla henne slampa, hora eller andra glåpord medan om istället en kille hade gjort detsamma hade han betraktats som en hjälte eller förebild. Vad fan ere här för skit??

6. Förutom lingonveckan (med en massa värk) så har vi dessutom fått "äran" att klämma ut en snorunge stor som en melon någon gång under livet (som känns helt omänskligt att det ens är möjligt förövrigt?). Och ja, jusste.. Glömde att man blir rund som en boll under 9 månaders tid och får ett humör som en riktig surkärring..

Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: