>

dagen före tillbaka till midgård

Var på stan med Katarina idag! Inte träffat henne på exakt 3 veckor, sick!!
Emmy skulle egentligen också varit med men som vanligt är planeringen ostabil;) Vi hämtade ut mina glasögon(kommer kanske upp bilder senare), och sen gick vi på MAX och åt Maria Montazamis Hot Chicken, det var grejer.
+
Sen spontan tog jag ett hål i örat, och sen tog vi 9an till IKSU eftersom vi båda funderar på att skaffa guldkort där. Man blir verkligen huuuuur sugen som helst att skaffa då man är där och kollar runt men man måste vara lite smart, inte lite pengar på ett IKSUkort. Vi ska nog köra på någon prova-på-dag först.
.... fanny hjälpte mig sätta bilderna bredvid varandra.
mina kunskaper i paint är patetiska. jag fattar i n g e n t i n g .
Postad i: lisa Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det blev jätte fint! Fin Lisa. Tack för denna dag. Du är underbar. Nu är det bara jag som är kvar.. Du får följa mig dit och hålla mig i handen när jag ska ta hål! <3

2011-01-11 @ 21:47:20
URL: http://katarinabarruk.blogg.se/
Postat av: Lisa

åå tack så jättemycket Katarina <3 du är både vacker och underbar och allting! Ja hahhahaha det blir spännande då du ska ta hål, gör du det inte självmant innan den 12 Maj får du det i födelsedagspresent:)

2011-01-11 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: