>

är du säxi?

Hej världens bajsigaste bloggläsare som aldrig kommenterar[:
Imorse gick allt åt helvette för mig.. Eftersom bussarna går var fjörde timme valde jag att ta tåget som förövrigt också går var fjärde timme typ ( life sucks in the bush ) När jag kommer fram i kylan till stationen är den låst. KULT! Och stackars Lisa väntade på mig på stan i cirkus 2 timmar.. förlåt älski <3 :(

Lekte med mina finaste Emmy och Lisa några timmar på stan och vi fikade typ hela tiden.. göööött nanting [: Träffade på emmys pojkvänner, mycket trevliga! (y)

Nu sitter jag hemma, eller jag ligger ner och spelar Need for speed hot pursuit limited edition [: Jag är awesome, men det visste ni väl redan. Snart ska jag käka kycklingspett, mums. IM FAT! Sen ska jag till Reb för att mysa och kolla Eclipse, vem tröttnar på att se Jacobs mage liksom?

Puss osv. / Ninjagirl 2000

 ninjahunden
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: