>

mysfaktor

hej kära läsare.
Alltså, jag har varit med och mycket sjukt i helgen, men med världens finaste människor.
I fredags mötte jag upp Nadja och vi tog bussen till Vännäs som kunde slutat mycket illa.. Men det gick bra och vi kom hem till Lisa, sjukt trötta! Men istället började vi lira liiiiite ladddyyy gaga och "fall for you" eller vad fasen det heter, mycket trevligt! Jag, Lisa, Najda, Mattias, Magnus, Nikita och Filip käkade kladdkaka och dunkade på med en massa superlåtar. Efter ett tag drog Nikita och Filip så det var bara vi stackars musikare kvar och Magnus såklart <3
Ja, vad kan jag mer berätta.. Nadja typ däckade av trötthet och efter ett tag kom Anton och Fredrik <3 (De absolut coolaste människorna på draggen ;**)och vi väckte Nadja för att sedan kolla på Lejonkungen till 5 tiden.. Det var galet, Nadja bara sover all the time. (PS. hon är snygg sexig och singel) Vi la oss alla i en stor hög på en madrass och garvade sönder tills Nadja dampade lös.. Då höll vi käften..... :]] Men eftersom vi var så otroligt fnittriga av all cola gick Jag, Anton, Lisa och Mattias till ett annat rum och klämde ihop oss på en madrass.. AHAHAHHAHAHA orkar inte hur jvla epic tight det var, men det var mysigt.. [:
Idag vaknade vi efter 4 timmars sömn och sen myste vi alla i en stor säng, det var tight ändå......... MEN, vilken lyckad helg ;o supertrevligt, massa puss sötnosar, detta gör vi om <3
lots of Love / NInjagril 2000
Postad i: fanny Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: MattiaS

eyyy var är videoklippen?? ;D

2011-02-19 @ 17:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: