>

take me back to malå

Jag hittar inte hem. Jag bara förstör för alla. Bättre fly än illa fäkta är något jag egentligen inte håller med om men just i detta sammanhang skulle det vara det bästa, bara fly, fungerar det i längden? Nej. Jag vill bara finna ett lugn som finns på ett speciellt ställe, när man tar några steg ner till strandpromenaden för att se när solen hänger kvar i horisonten, precis som om den inte vill att dagen ska ta slut. Eller på vintern, när man dricker varm choklad och äter nybakta bullar, kollar ut över ån där skotrarna drar på i 150. Att bara känna sig obrydd för ett tag, komma bort från allt några dagar, jag tror det räddade mig för ett år sedan. Ett ställe mer dött än hörnefors, men så mycket bättre. Kanske borde ta mitt pick och pack och flytta till farmor? Jag älskar farmor, en eldsjäl. Mysigt? det är standard.

PS. förlåt för en osammanhängande text jag bara ordspottar. eller ngt. HAHA wtf?
ps.2 förlåt för så mycket bilder.. meeeeeen jag gillar att fota såå fu.


jaaa det är grädde jag ska äta. igår åt jag smör.
Postad i: fanny Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: din syster

ahahah gud vad fin jag är i eh..mitt "bruna svall" haha.. och farmor är söt. när åker vi? (A) vi tar bussen!!!!!

2011-03-07 @ 00:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: