>

d r y g t

Vet ni.. Det här är ett av de sista inläggen gjorda från denna skitdator! Fick ett sms idag som sa att vi får nya imorgon, tjoho, känns äntligen rättvistttttttt!

Efter den OTROLIGT dryga onsdagen gick jag lisa och viola på stan, mkt trevligt [: Dessutom käkadejag och Viola på mias grill.. inte okej..fast jo!

Nu ska jag typ plugga.. HURRAAAA känns jättekul, men efter skolan imorgon ska jag på stan och köpa två tröjor som jag kollat ut, heheheheheh visar imorgon rawr<3

 heeeeeeeeeee bildbrist... fast nä
pussbah
Postad i: fanny Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska ni få nya datorer

2011-02-02 @ 18:47:12
Postat av: Anonym

varför ska ni få nya datorer

2011-02-02 @ 18:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: