>

Hejsan gott folk!

Jag sitter hemma i Storuman nu den sista kvällen innan jag börjar dra mig österut. Nu är det såhär att jag ska snacka med mina kära bloggkollegor. Ta ett allvarligt snack om att vi måste skärpa oss med uppdateringen (ja det handlar om mig och Lisa). Denna höst ska vi ta igen allt detta. Mer videobloggar och inlägg till folket, jag känner att det behövs! Jag har gjort en massa saker i sommar.

1. Jobbade i tre veckor i Vålådalen på samiskt konfirmationsläger.
2. Färgade håret blont
3. Åkte till Lappis och var där med Andrea.
4. Jobbade som gatumusikant i Storuman i två veckor.
5. Åkte upp till fjälls till Farrokken och sov i kåtan i en vecka.
6. Drog på Tärnabymarknaden med Liv Andersson Aira. Det ägde!
7. Åkte till lycksele över dagen med Hoda och Erika och flummade runt.
8. Åkte på Sverigeresan och talade om för Sverige hur underbar Jesus är.
9. Gick omkring hemma en vecka och vilade upp mig efter sommarens bedrifter.



Vålådalen, bästa tiden i mitt liv. Helt oförglömligt. Känns som att en del saknas när jag inte längre är där.



Lappis, Andrea du är bäst. <333333



Tärnabymarknaden med Liv. Du gör mig hel, min vackra Liv. Saknar dig till månen och tillbaka. <3

Hade tyvärr ingen bild från Lyckseledagen med dessa brudar. men den var verkligen fullkomlig. Har alltid så roligt med er. Vi spårar alltid. Ser framemot fler dagar med er. Älskar er. <333



Sverigeresan. Så mycket man gav. Men så mycket man fick. Helt otroliga två veckor. Underbara människor. En underbar Gud.

Det är sjukt vilken bra sommar jag haft. Jag kan knappt beskriva den med ord. Jag längtar redan till nästa sommar med nya galna upptåg och vänner. Jag vill bara uppleva allt igen.





Postad i: katarina Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Liv

Åh Katarina! miss you!! :* <3

2011-08-21 @ 21:42:06
URL: http://livaira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: