>

det är ju nästan aldrig nån som bloggar här...

Halllååååå Mattias här! haar iiingen aning om vad och varför jag ska skriva nu meeeen aja jag mår jättebraaa så nu ska jag göra smygreklam för AWFAM hehehehhehehe (A)
om det är nån liten stackars läsare som inte känner till A Wish For A Maniac (AWFAM) såå är det mitt band och ägarna till bloggen kan ju hålla med om att vi äger sååååå spana in vår fansida och tryck gilla om du gillar :) https://www.facebook.com/AWishForAManiac?ref=ts
VI SKA JU LIRA I HELGEN !
befinn er i DÖBELNS PARK 22.30 på lördag!
osså ska vi lira på Umeå Energis kraftskiva på söndag det kommer bli jätterandom men aja vi ska röja sönder stället
vi ska röja sönder på döbelns också
jaaaaaaaaaaaa
ååå jag utnyttjar bloggen till att göra reklam :/
(vad betyder pingback det står bredvid inställningar jag vågar inte trycka)
fin bild på fult band..! liksom kolla! fulare har ej skådats
och bara för att de alltid tjatar här om att ni ska kommentera så säger jag att ni slipper det nu fett drygt att kommentera och jag kommer absolut inte svara menmen..
see you @ DÖBELNS PARK //// Mattias den mest trogna läsaren av denna blogg tragiskt nog
Postad i: midgårds godbitar Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: nadja

snygga bilder tycker jag!!!!

2011-08-18 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: