>

tattoo?

Idag.. skulle vi öva klockan 10 med ensemblen, så jag tog bussen till umeå klockan 7.50.. och när jag kommer till skolan visar det sig att vi inte behövde öva något, så jag kunde likväl tagit 11.10 bussen som jag brukar på tisdagar, väldigt kul att veta när jag fått 4 timmars sömn inatt. FML. hårt.
Efter skolan drog jag på stan med mina fina vänner katarina, elias, peter och andrea <3 När vi gick så mötte vi ngn p12a och ngra fjortisar.. och när vi passerat dem så kände vi en stark lukt.. bränt? När vi vänder oss om så ryker ena bruden väska, thats weird?!?!

Nu är jag hemma. Trött och sliten som faaan, vill sova men jag har grejer att göra så.. det får vänta :( Hoppas alla får er superfin kväll och ät lite glass, det är fan tisdag.
min vän peter tatuerade mig, niiice <3
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: