>

musikdirekt

Jag gick upp vid 8 tiden imorse sen så åkte jag till norrlandsoperan, blackbox (ni vet där mando diao spelade och golvet rasade?) Dagen var väldigt lång med soundcheck, mat på donken och latte på sandys. Klockan 3 drog det igång och jag var så nervös att jag fick kväljningar bakom scenen.. Jag och mina bloggkompanjoner Lisa och Katarina var näst sist ut och det gick riktigt bra! Jag failade lite men det märktes knappt, och jag tror jag hade 20 vänner där ;o När de ropade upp vinnarna så var vi en av dem.. Asså jag kan inte beskriva glädjen, så sjukt roligt! Jag har aldrig varit med i en tävling förut, och nästa helg ska vi till skellefteå för att tävla vidare.. HERREGUD! Är så jvla stolt över er tjejer.. <3 LOVE!

Tack så jättemycket till alla som var där! Massa puss, får försöka fixa fram en video sen!

PS.1 Dennis äger för han har bara rökt två cigg idag!<3

PS.2 Ni borde gratulera oss!<3

Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: