>

smart may have the brains, but stupid has the balls.

hej alla små jultomtar.
Idag har jag varit på stan med min mor och handlat i den hysteriska julrean, fick hem två mössor, hängslen och en tröja [: ( OMG LOVADE MIG SJÄLV ATT INTE SKRIVA OM KLÄDER ) ...

Imorgon är det nyår, ganska nice osv. Jag ska vara hemma hos min kompis Reb med en massa peeeps för att käka middag och hare allmänt nice. OCH SJÄLVKLART SKA JAG BA DRICKA COLA - guess what, det är jag som röjer på alla alkoholfria partyn.

Tycker att ni verkligen ska fråga en massa frågor i den fina frågestunden lite längre ner, ni har ju chansen för "fehun", som min kära kompanjon katarina brukar säga<3

Ikväll ska jag bara slappa och se någon random film, kanske New Moon.. hehehehe kommer drömma drömmar om mina två favoritpojkar inatt, Jacob och Edward.. Vilket team är ni på, Team Jacob eller Team Edward?

 
Tänkte bah visa en bild jag tog häromdagen, höh.
Postad i: fanny Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack så mycket, desamma!

2010-12-30 @ 18:31:40
URL: http://hannalinnerstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: