>

skandal

tjatja bitches fanny aka ninjagirl2000 här!!!!! okej nej det är mattias men jag tyckte det va skumt att dom är tre pers som styr bloggen och den har inte uppdaterats sen i söndags.... meeeen jag kan ju meddela att IDAG har vi varit på skolan och sprungit runt överallt som vi alltid gör osså har vi haft skolfoto och det va bra ocksåå och sen drog vi på donken en stuund och sen for jag och lisa tillbaka till vännäs(by) och sen vet jag inte vad dom har gjort........... men jag har spelat trummor och piano allt möjligt skoj och ätit tårta sjukt najjs !
pallar ingen bild men vi tar en skön låt istället!
(är ingen bloggare, vet inte hur man gör en såndär youtuberuta)
/trumslagarpojken
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: elin

har ingen aning om vilka dom är! för det är två olika snyggingar. hittade dom iaf på http://insanelycuteboys.tumblr.com/archive ;)

2011-09-09 @ 20:47:18
URL: http://nyggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: