>

En grymt bra helg!

Jag har haft en riktigt bra helg. Min tjidttjie kom hit i Fredags och var och hälsade på mig till idag. Sen så har jag och min moster Monica min andra moster Sofia och hennes lilla son William på besök. Jag älskar min fina kusin. Han är bara 8 månader och jag älskar barn. De ger en så mycket bra energi. Igårkväll var vi och åt middag. Kinamat. Det var hur gott som helst. Buffé är riktigt gott. Idag har min tjidttjie åkt hem till Storuman igen och jag och mina två mostrar har hunnit vara nere på Strömpilen och gjort några impulsköp.
Gårkvällens outfit. Jag älskar klänning.
Dagens inköp.
Ett par byxor som jag kan ha när jag dansar.
Strumpbyxor.
Läppglans, men det fick jag på köpet när jag köpte byxorna.
Underkläder.
Postad i: katarina Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: fanny

fett fina köp du gjorde!

<3<3<3<3<3

jag kanske också borde uppdatera bloggen.. hmm:]

2011-09-11 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: