>

sängkompis

hej lame lamor
asså. ja. jag mår inge vidare, alls.. sitter och skakar och febern är fan inte lugn.. ber till gud att jag mår bättre imorgon för då har vi nationella i matte, får hoppas det går bra.. om jag tar mig upp villsäga /:
Jag är skolless som en trött älg, inte länge kvar alls dock.. Kommer sakna mina klasskompisar jättemycket under sommarlovet, speciellt katarina för hon kommer jag inte träffa typ ALLS, hon ska jobba i fjällen eller ngt .. :( men men vi har ju planer senare mot augusti, kommer bli grymt, men det får ni inte veta än ;)
Drar ju till turkiet nästa vecka. ska bli grymt som fan. taggaaaaaaa <3 behöver det verkligen.. och alla som är lika skolless som jag är, seriöst, det är typ 20 skoldagar kvar .. det är inte mycket! Vi klarar det tillsammans helt enkelt.
här har ni han, världens bästa sängkompis! <3 fick rasmus av rasmus i julklapp, totally awesome!
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: