>

Kittelfjäll.

Hej bloggen. Jag är emo nu. Fanny har åkt till Turkiet och Lisa sitter väl i Vännäs. Själv så är jag hur långt ifrån de båda som helst och DET SUGER! Jag gav Fanny ett sista löfte innan hon åkte. Hennes sista ord till oss alla var: "uppdatera bloggen". Förstår ni vad detta betyder?? Bloggen är hennes liv. Därför tänker jag hålla det löftet. Intill mina sista andetag (iallafall tills hon kommer hem).
Just nu är jag i Kittelfjäll på "samemöte" eller mer korrekt Saminuorras årsmöte 2011. Jag hoppas att helgen kommer att äga. Och att jag klarar av den utan Lisa och Fanny.
Utsikten från mitt hotellrum i Kittelfjäll.
Hiiihihi. Coca-Cola. Hihihihi.
Postad i: katarina Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Ester

hahaha va söt du är Katarina ;)

2011-05-26 @ 21:32:35
Postat av: Katarina

Tack Ester! Men du kan va. (a)

2011-05-29 @ 12:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: