>

du är kingen utan k

denna dag har typ varit kaostisk, tog en tidigt buss för jag skulle till läkaren, de tog en massa blod som vanligt och ekg för typ 5:e gången, men det gick bra. Skolan gick fett trögt och idrottslektionen fick mig att minnas tillbaka på den värsta tiden i mitt liv.. usch, inga detaljer<3
Efter skolan var det rep med cheerios (som ni borde gilla på facebook era töntar), och sedan drog jag och mina b-rudar på stan för att köpa en outfit, soft for sure. BTW, fick mvg i kör, yey me!<3
Nu ska jag nog ta en powernap och sedan öva hela kvällen på låtarna imorgon, kom och kolla på mig och min klass som spelar klockan 8 på midgårdscenen, och halv 9 spelar cheerios på pub freja (folkets hus) vore grymt!
<3
KOMMENFUCKINGTERA!!
Postad i: fanny Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: mammadacklin

Jag både kommenterar och kommer på giggen i morgon. Dessutom har jag hjälpt Cheerios med utrustning idag.

2011-05-20 @ 19:59:09
Postat av: nyggah

Saknar gratisreklamen för awfaaaaaaaaaaam

2011-05-20 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: