>

blue foundation

ja. jag har egentligen ingen lust att skriva något för ni tror säkert att jag är helt cp och inte har några vänner. men nu skriver jag ändå för det är kult. och jag tänker inte vara grammatisk korrekt så jag ska envisas med små bokstäver rakt igenom. så det så.
nyss var jag ute och fotade höhö och även fast det nästan är minusgrader så låtsas jag som om det är vår. ja. även fast kanske ingen läser detta förutom er stackare som inte heller har något liv (mental high five!) så bjuder jag på en charmig bild. heeeeeeeeheheheheheh puss gullungar.
KOMMENTERA FÖRFAN ANNARS ÄR DET JU INGEN MENING MED ATT JAG SKRIVER FÖRFAN; JAG KÄNNNER MIG SOM EN PSYKOPAT SOM SNACKAR MED MIG SJÄLV. OCH NU ANVÄNDER JAG STORA BOKSTÄVER FAST JAG SA NEJ. FAN!
FÖRFAAAAAAAAAAAAAAAAN


Postad i: fanny Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: :)

bra blogg,du skriver verkligen roligt och personligt:) hur många läsare har ni?

2011-03-10 @ 16:18:53
Postat av: fanny!

hej du glade! tusen tak.

jadu.. det går upp och ner men ca 100 unika/dag.

puss!

2011-03-10 @ 17:09:03
Postat av: the killer

lady gaga?;)

2011-03-11 @ 13:55:11
Postat av: Sariss

hej snygging, gillar er blogg <3 // anonym

2011-03-11 @ 23:34:11
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: