>

ymeå right

hej vänner
Idag tog jag bussen in till stan vid 11, sedan mätte jag upp mina bebisar lisa, mattias och andrea! (vicki också ett tag<3<3<3 hehehe) Vi spelade laserdome med några fler homies och sedan gick jag på stan med världens bästa lisa. ( HAHAHA ANDREA FICK -500 POÄNG ) <3
Snart dags för bal, jag ska gå med lisa och mattias, trekant(?) eller vad man nu ska säga.. ska bli skitroligt, så vi kollade lite på klänning och sååå..lite... missöden dessutom men aja inget vi ska tala om ;););)
Yeah ikväll ska jag plugga, inte långt kvar till skolan slutar.. FYSATAN (ursäkta alla hårda ord hehehehe) vad skönt det ska bli! TAGGARRR sönder, dessutom spelar AWFAM, mina homeboys, på skolavslutningsfestivalen, komsi!
Förresten, det var så sjukt längesen vi skrev om typ "midgårds godbitar" HAHAHA så jvla kul/patetiskt men har ni något tips så kör på....................................... puss
sover osv...
Postad i: fanny Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Andrea

FANNY, DET ÄR PINSAMT! JAG FICK JU FAKTISKT MYCKET BÄTTRE SEN...... :'(

2011-06-07 @ 20:34:08
Postat av: Ant0n

Eternal Art spelar också då!

2011-06-07 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: