>

Orka rubrik, nej.

Hejsan svejsan. Jag sitter hos Hoda just nu för att jag, Hoda och Linnea har varit ute och fotat till min och Hodas blogg. Det blev nog bra, hoppas jag iallafall. Jag har bestämt mig nu. Att jag ska ta tag i detta med bloggningen. Jag ska uppdatera så fort jag har tillgång till internet vilket jag inte har just nu men.. Det ska nog bli fixat snart. Vill ni veta något roligt? I LÖRDAGS TRÄFFADE JAG LISA OCH FANNY. Så himla roligt det var, helt sjukt vad jag har saknat kvinnorna. Alla flingor i paketet fick det äntligen vara för några timmar. Sen träffade jag PETER, MATTIAS, EMMY, ANTON OCH SOFIE också. Det var också hur roligt som helst. Jag har längtat efter att få träffa dem. Nu ska jag sluta svamla och göra något vettigt. Hihihihihih. Hejdå. Eller något.
Hade lovat er en bild på min nya hårfärg. Vad tycker ni? Passar jag i blont? Det är ju inte extremt blont.
Sådär. Nu slipper ni alla Fannys egobilder. HAHAHAH.¨
Postad i: katarina Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det ser ut som Peter ska slå mig.. ;D

2011-07-11 @ 20:40:43
URL: http://awakeyourheart.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: