>

Första skoldagen efter lovet.

Jag har lite tid över. Vill egentligen lägga ut bild på dagens outfit men jag kan inte. För det är något konstigt nör man ska ladda in biler. Jag ska fråga vad som är felet när jag kommer till skolan.
Dagens.
Dagens smink: Mascara.
Dagens parfym: Fantasy Britney Spears.
Dagens klädsel: Svarta leggings och en vit skjorta.
Dagens smycken: Två ringar. En samisk och en som jag fick i julklapp. Två arband. Ett svart och ett sivlrigt. Samt ett strasskorsrunt halsen.
Dagens händelse: SKOLAN!
Dagens planer: Hämta ut boken på trafikskolan.
Dagens vill ha: En hårklippning.
Dagens saknad: STORUMAN.
Dagens drog: Musik.
Dagens finaste: Låten Your song med Ellie Goulding. 
Dagens köp: ingenting än så länge ;)
Dagens mående: Bra
Postad i: katarina Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: