>

årets första inlägg.

hej världens bästa blogg. var inte ledsen för att du blivit lidande idag.. det har ju varit nyårsafton osvosvosv.
Kvällen spenderades hos min kompis rebecca med en massa peeps! Vi åt kycklinfilé och kroketter och till efterrätt serverades kladdkaka. SKÅL PÅ DET! Dessutom såg vi två filmer och myste (mös? WTF?)

Min kära kompanjon Katarina ringde vid tolvslaget och vi pratade en stund, galet vad jag saknar den kvinnan!<3 Snackade även med hennes flummiga vän Fredrik tror jag... Äntligen någon som är lika awesome som jag är..

What to do list innan 2011 är slut:

♥ Springa naken genom torget i Umeå endast iförd partyhatt!
♥ Vinna en miljard svenska riksdaler för att sedan köpte en helikopter så det går snabbare att ta sig till skolan.
♥ Pussa på en massa söta pojkar
♥ Bli frisk
♥ Få tag på Taylor Lautner så vi kan... eh... ja.
♥ HÅLLA BLOGGEN LEVANDE



Får visa bilder från kvällen någon annan dag, tills dess får ni nöja er med denna episka sommarbild. många kyssar / Fanny fucking Sallinen


Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: