>

pausen tog typ en dag...........

hej bloggens 227;e inlägg
jag klarar inte mer, jag måste blogga, det kliar i mina fingrar :(
klippte ihop en kul video ni alla får ta del av, det var i helgen den spelades in i vännäs med mina fina vänner. massa puss kyss! :*
idag efter skolan gick jag till biblioteket själv. jag läste inte, jag åt mat. AHHAHAHA sorgligt.
juste, idag raggade en pojke på mig på stan, inte nådigt. mycket snygg.
Skulle ta tåget med rebbsan hem.. och mitt ute i skogen så stannar tåget, trevligt... eller?!
VILL SKRIVA EN MASSA MEN NE DET TÄNKER JAG INTE, vi ses imorgon..... kommentera förresten!:*

ps. se fan hela filmen, den är såååå värd det, JAG är värd det. HEJDÅ
Postad i: fanny Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: hej

vem är tjejen med kort hår som kommer in i mitten?

2011-02-23 @ 08:57:29
Postat av: :]

lisa är söt(:

2011-02-24 @ 20:04:44
Postat av: Den allsmäktige.

http://steelseries.com/10?code=fVIVkAqX Registrera - Vinn 4000:-

Sprid länken!!

2011-02-24 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: