>

galet nice bara

Hej bloggen, idag har vi haft kör, svenska och jag hade sång!
Nästa gång på sången, så kommer en kille sjunga duett.. men jag vet inte med vem? kommer bli sjukt spännande, kanske min framtida man? <3
Jag och vicki sitter i caffan och snart kommer min kompis fanny så ska vi gå och äta mat innan öppet hus! Vi hörs ikväll sötnosar, massa puss!
Ps. vi fotade lite i en studio på skolan för att vicki ska va med i en tävling, bilder dyker säkert upp sen ;] Här kommer en bild på mig när jag ser lite halvt drogad ut....
Postad i: fanny Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Lisa

SNYGG

2011-02-17 @ 15:51:10
Postat av: Viola

fan va snygg!

2011-02-18 @ 12:05:04
Postat av: fanny

naw tack så mycket!

2011-02-20 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: