>

ge mig mer att dö för ge mig evig lycka evigt liv

Tror ni det finns någon ånger i de sorgsna ögonen som tittar tillbaka på en? En person ni försökt prata med, som borde vara lycklig..men som inte är det, snälla glöm mig om det är det som krävs för att jag ska få se ett avlägset leende från dig igen. Jag vill inte va för uppenbar, inte riva upp alla sår jag iallafall försökt läka. Inte skylta med att jag faktiskt önskar vi var som förut, utan bara försöka låta allting ligga kvar orört, för att det inte ska bli värre.

Du verkar ha en aning om vad du gjort, men du skäms, är rädd för att be om förlåtelse. Du borde vara nöjd nu eftersom du valde det här? Så nu frågar jag de sorgsna ögonen, hur ska jag och du nånsin bli hel igen?

Ninjagirl 2000 anropar universum, where the fuck is the love.



slänger in en het bild för att lätta upp stämningen .. och ett glatt musiktips: till mor - den svenska björnstammen, grymt skönt sound och text! En uppmuntrande kommentar skulle inte heller skada, puss.
Postad i: fanny Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: din ven lalalalala

fin du e (L)

2011-02-11 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: