>

jag är duktig chey

lisa vill inte att jag gör en egen blogg. den lilla busen. saknar henne..
igår fick jag äntligen träffa katarinaaaa ååå höll på att gråta :( och lyddan men de är på sverigeresan.. <3 men det var trevligt! sedan drog jag andrea och sofie hem till sofies crib @ tomtebo och myste under täcket heheheheh och såg på crossroads (åå älska britney innan hon var oförstörd.. jag måste sluta skriva saker inom parentes)
sedan fick vi sjukt god mat på sofies gatas partey eheheh fett coolt!
Sofie körde bil sen till teg duktig chey och katarina sjöng hon var huuuuur duktig som helst sen gick jag och peter till stan ja.. men men nu ska jag sluta pladdra pussbah! BTW drar till stockholm imorgon bitti så vi hörs inte förrän på onsdag.. lisa/katarina kanske kan uppdatera ;] (LISA VET ATT DU SER DETTA)

en gammal bild från när jag var med lisa, det var myspys <3
Postad i: fanny Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi måste ju se klart den filmen snart!!! :)

2011-08-09 @ 16:26:33
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: