>

12 maj, 17 år i staden.

Denna dag har varit lång, mycket längre än alla andra dagar, tror detta dygn kommer ha minst 32 timmar. Så. Nu jäklar ska jag berätta allt.

Första lektionen, kör. Gick inte bra med min hesa hals men det är alltid lika kul ändå. Sedan hade vi svenska, jag tror att jag somnade på lisa en stund, hihihihihi:] Har dessutom fått en ny sånglärare eftersom min förra har/hade en bulle i ugnen.. Men trots att jag var sjuk fick jag en massa credd av Karin, som den nya heter. Min klang är tydligen speciell och vacker, trevligt.

Engelska nationella, prat. Det gick helt okej. Robin och Lydia är två gludklimpar!

Efter skolan var det dags att fira min underbara vän Katarina. 17 år i staden. Jag, Lisa, Lydia, Katarina, Jenny, Ester och Andrea drog till Lydias crib på Teg efter vi handlat mat med världens bästa Sofie. Det blev fläskfilé, klyftpotatis och bearnaisesås! <3 Till efterrätt gjorde vi kladdkaka. Efter lite stämsång slog vi på Katarinas absoluta favoritfilm, back to cold mountain! Så sjukt jvla underbar film. Slutade med att jag och Katarina grät sönder. Asså så värd film, den måste ni verkligen se. Och sorry flickor för att jag är så ful när jag gråter men det kan inte hjälpas.

Jag och Lisa kämpade under Lydias röda paraply till bussen, mycket spännande. Blir så otroligt glad av vädret, inte att det regnar, utan att det är ljust ute på kvällarna.

Katarina om du läser detta ska du veta att jag är så otroligt glad att jag träffat dig, verkligen. Du hjälpte mig upp när jag redan låg ner. (Älskar er andra flickor också men det är fan Katarinas dag okej!) Puss doddan, glöm aldrig bort att du är älskad något oerhört.

lots of love // Fanny
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: