>

sämstaste

haha, jaa... jag måste ju fan börja med om att be om ursäkt för att jag*superbloggaren* inte har skrivit ngt på sjukligt länge. men jag har varit så jvla upptagen och är fortfarande det och av personliga skäl som jag inte tänker dra upp. Projektet är nu över, och det har varit så grymt kul. Vi hade fyra föreställningar, jag var med på scen 2 scen 3 och scen 4 så det var sjuk snabba klädbyten. Den roligaste publiken var fan estetarna som vi fick stånde ovationer av, det var grymt. Är dock jääävligt ledsen för att det hela är över, kommer sakna alla sjukt mycket, och jag har fått en massa nya fina vänner. lol, (lots of love) ninjagirl.

 OJ VAD FIN
Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: