>

Löften.

Jag och mina fina vänner har varit på stan och käkat mat. Hur gott som helst! Vi gick omkring och kollade på olika kläder. Det var också trevligt. Efter det gick vi på costas och fikade. Och där kom vi överens om en sak.
  • Inte äta godsaker. Så som kakor, godis, chips.
  • Inte dricka läsk och saft. Bara vatten och lättdryk.
  • Äta vegetarisk mat. (Jag kommer dock äta kött. Kan inte äta vegetariskt. Men jag ska sluta äta griskött.)
  • Inte äta skräpmat.
Vi lär ju se hur detta ska gå. Men jag tror att det kommer gå bra. Jag hoppas på det iallafall.
Nu ska jag se på lite program. Jag tyckah det är kul.
Min fina Bobbi (Fanny) gjorde mig med blåa ögon igår. Kommentera vad ni tycker!
Postad i: katarina Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: