>

har glömt vem det var som var

inatt satt jag vid vattnet och han höll om mig hårt. Typ den vackraste människan jag nånsin skådat. Och det var fan bara en dröm, jag hatar att vakna. Så nu sitter jag här, två baconmackor fetare och väntar på att OC ska börja, yeeeeeeeeeey <3
Jag mår inte bra heller, som vanligt, så jag ska hålla mig undan allmänheten idag tror jag. wii love my life.

Igårkväll var jag med Reb, Jenny och Fanny. (och rasmus och josefinoo ett tag <3)Mycket trevligt, förutom att en person (av det manliga könet ofc, de är bitches) skulle förstöra alltihop och jag och fannybby deppade ihop. sorgligt men sant.

PS. han i dömmen var perfekt. HEHEHEHEHEEHEHEHE måste ge mig..................
puss sötnosar, ha en bra dag.

en bild från i somras
Postad i: fanny Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: FannieeD

HAHAHHAHA VI SER ALLA HELT DROGADE UT :D

dessutom ska han flås och hängas upp i kuken (som förmodligen är perfekt den med) i ett torn och lida. Hat till män atm.

2011-03-09 @ 23:56:43
URL: http://fannieed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: