>

zzzzzz

Har varit såååå trött idag, somnade nästan på kören flera ggr. Sittandes. Jag som inte ens kan somna då jag flyger. Somnade flera ggr på bussen hem också. Något fel på mig idag.... Funderar om jag ska ut och springa eller nåt och hoppas det tar hand om min slöhet, för jag orkar ingentiiiiing.
Fick också höra ett och annat skit om att jag tyckte det var jobbigt att gå i trappor idag, jag har för sjutton bra kondition?!? trots det. Och jag ska inte ens börja om min fantastiska lungkapacitet, jag hade varit en lysande längdskidåkare. Hade lätt ägt ut dig Kattis om jag satsat:] eller jag sög på längdskidor men det var pga skidorna.

gammal bild, från 2009!
Postad i: lisa Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: