>

wednesday

omg.. onsdagen är över.. och gitarrprovet gick faktiskt bra, typ stolt över mig själv [: <3

Idag fick vi tillbaka lite arbeten.. svenskan gick väl inte sådär superbra men inte dåligt heller, men jag fick MVG- på min uppsats om genmanipulation och vg+/mvg på lady gaga arbetet! woho :)

Efter skolan gick jag och fikade på Waynes med Jenny, Moa, Josefin, Sara, Rebecca, trevligt trevligt! :) Imorgon har jag sång så jag måste typ öva ikväll.. inte kul för jag orkar verkligen inte, måste ta igen en massa timmars sömn som jag förlorade inatt.

Taggar helgen iallafall, ska bli riktigt skönt att bara sova sönder..

Puss.

PS. jag är fjortis



Postad i: fanny Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: