>

vad äre för fel på mig?

Alltså.. jag har lovat mig själv en massa saker. Det tar knappt en dag så är jag tillbaka i gamla vanor, är det rättvist mot mig själv, snacka om NOLL självrespekt ;o Allt från att sluta med alla onyttigheter (ojoj sitter och äter en chicken teriaky macka och dricker cola) till att inte falla tillbaka i relationer ;o wtf!

Idag har vi jobbat med projektet och jag tror det kommer bli riktigt bra! SÅ SJUKT TAGGAD, hoppas att löser sig bara...

nu ska jag.. dö! hejdå<3

 var rätt het back in the days!
Postad i: fanny Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: :)

kan ni inte lägga in nån fler video när ni sjunger? :)

2011-01-20 @ 18:10:39
Postat av: Lisa

Kanhända att det kommer fler, håll utkik!:]

2011-01-20 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: