>

summery

Jag: äter nudlar och dricker julmust
Men jag vill: sova, ta på magrutor och äta glass
Mentalt är det som vanligt
Jag saknar mami<3


Hey alla readers! Jag har typ inget speciellt att säga alls. Jag undrar bara varför julmust skummar så mycket?



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja en massa saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Typ inte..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är..
5. Vilka länder besökte du? Bah Sueciaaaa:(
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Lite true love kanske?
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Skolavslutningen, första dagen på gymnasiet.
8. Vad var din största framgång 2010? Sången skulle jag tro, och tro mer på mig själv
9. Största misstaget? Att inte vågat ta steget
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jo jag är fortfarande sjuk sen i Maj.
11. Bästa köpet? Min skateboard?[:
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja men typ.. Vissa stunder man aldrig glömmer!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? I just had sex. watchcleant ;]
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och!
16. Vad önskar du att du gjort mer? TRÄNAT!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit och druckit cola..
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen at my crib!
19. Blev du kär i år? Ja kanske
20. Favoritprogram på TV? Top Model.. hehe Svenska hollywood fruar? HAHAHAHAAH
21. Bästa boken du läste i år? Läste bara kassa böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Klassen helt klart ;]
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? MONEEE
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Gjorde prov till klockan 5 på skolan.. fick MVG på det förresten ;] Firade hemma med take-away kinamat och tårta.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? BOYS BOYS BOYS
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? haha eh, har jag ngn stil?
28. Vad fick dig att må bra? Vänner och familjen
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Taylor Lautner..
30. Fick du någon ny familjemedlem 2010? Katten såklart!
31. Den bästa nya personen du träffade? Kan inte välja.. Men har träffat en massa underbara människor i klassen som jag verkligen tycker om jättemycket.. Love you guys!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: