>

nytt år, stora förväntningar

Hej bloggen, igår var det nyår! som om någon missat. Iallafall, jag är hardcore och firade med min familj, + finaste Tove! Vi typ åt hela kvällen, hade en ciderprovsmakning(?) och sköt raketer, bara en vanlig nyår. Men 2010 har typ varit det bästa året hittills, av många anledningar.
Tove
Men vi har börjat snacka mycket om vi skulle fara på kryssning igen, 2009 var vi nämligen till Karibien på kryssning tillsammans. Det är aktuellt nästa år och skulle vara gryymt kul. Alltså jag har rest ganska mycket, och kryssning är bland det häftigaste.

Såhär ser en typisk kryssningsdag ut:
Man stiger upp, går och äter världens största frukostbuffé, samtidigt städar de ens rum, bäddar sängarna och så. Sen far man antingen på utflykt eller så solar man. Sen äter man lunchbuffé samtidigt som de städar ens rum ännu en gång(?) och sen solar man. Sen duschar man och klär upp sig för att gå på teater innan middagen, det kan vara allt från opera till musikal till cirkuskonster. Sen äter man 5 - 7 rätters middag samtidigt som de fixar i ens rum ännu en gång. Sen är det en massa aktiviteter resten av kvällen, typ skönhetstävlingar var det bl.a. Min storebror vann:]]]]
,
Nu låter jag som världens rikaste brat men jag lovar, det är jag inte. Fattar faktiskt inte själv varför jag varit på kryssning hahaha;)
Postad i: lisa Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: