>

ta det med en nypa salt

Nu .. Nu jvlar ska jag slå på stort. Jag ska med mina bara händer, starta det tredje världenkriget. Det börjar här och nu. På världens bästa blogg.

Så vad handlar detta inlägg om kan man ju undra. Jo självklart. Om det manliga rovdjuret som måste utrotas eftersom de står för över 51 % av världsbefolkningen på cirkus 6 miljarder. Hitler - var en man. ( haha har hört att han dessutom bara hade en testikel, den jäveln ) Var han snäll eller? Det har ryktats gå i det manliga släktet att hoten från att kvinnosorten har klivit ut ur köket!

Många av de pojkar jag mött har försökt utnyttja sårbarheten hos oss som fick den bättre genen - xx.
och mina pojkvänner som jag verkligen tycker om - läs inte detta - jag gillar er skarpt, för ni är awesome och ni har en plats i mitt hjärta <3  

Vill påpeka att jag är seriös osv ;);):)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: